Pis En venda Girona, L'Hostal - Lledoner, Granollers

  • 179.000 € Ref. 82
  • 3 Dorm
  • 1 Bany
  • 94m²

Us agradaria gaudir d'unes magnifiques vista diàriament?

Estem encantats d'oferir-vos aquest habitatge de 94m2 situat a Granollers, el qual disposa de moltíssima llum natural, ja que parlem d'una 6ª planta orientada al oest, a més també disposa d'una excel·lent ubicació.

L'habitatge es distribueix en rebedor, un ampli menjador-sala d´estar amb sortida a la terrassa, des d'on gaudireu d'unes estupendes vistes, cuina independent amb accés a safareig, bany amb banyera i 3 dormitoris (2 dobles).

L'habitatge està situat a prop de tota mena de comerços, serveis públics, i a 5 minuts del centre, la qual cosa farà el vostre dia a dia més còmode.

S'informa els clients que les despeses notarials, registrals i impostos que li siguin aplicables (ITP o IVA) i altres despeses inherents a la compravenda no estàn incloses en el preu.

    Característiques bàsiques

    • 94 m2 construïts
    • 85 m2 útils
    • 3 dormitoris
    • 1 Bany
    • Terrassa
    • Segona mà/Bon estat
    • Any de construcció 1983

    Edifici

    • Planta 6, exterior
    • Amb ascensor
    • Certificació energètica: En tràmit
    Veure mapa