Casa/Xalet adossat En venda Carrer de la Primavera, Martorelles
- 305.500 € Ref. JV14471
- 5 Dorm
- 2 Banys
- 217m²
Espectacular casa adossada de tres plantes a la bonica localitat de Martorelles, perfecta per a aquells que busquen viure en un ambient tranquil i envoltat de natura, però sense renunciar a la comoditat.
Aquest habitatge destaca per la gran quantitat de llum natural que rep gràcies a la seva orientació i les grans finestres que la recorren.
A la planta baixa disposem d´un garatge amb espai per a dos cotxes i una zona d´emmagatzematge per guardar bicicletes i altres utensilis. A més d´una gran habitació de 20 m² amb sortida a petit pati o jardí.
La segona planta hi trobem un gran saló menjador amb sortida a balcó, la cuina office amb sortida a safareig, un gran bany i una habitació amb molta llum.
La tercera planta està destinada a la zona de descans, on hi trobem 4 habitacions dobles, exteriors i àmplies i un bany gran.
Si seguim pujant per l´habitatge ens trobem un solàrium de 70 m² on podràs recollir-te en un espai exclusiu i íntim per gaudir d´un entorn social i amb molta personalitat.
La casa compta amb 5 habitacions dobles, perfectes per a famílies nombroses o per a aquells que necessiten espai extra per treballar o estudiar des de casa.
En resum, aquesta casa adossada de tres plantes a Martorelles és una autèntica joia, amb una distribució perfecta pel dia a dia i amb un disseny que potencia al màxim la llum i el sol que hi entra. No deixeu passar aquesta oportunitat de viure en un lloc únic i ple d'encant.
Característiques bàsiques
- 217 m2 construïts
- 216 m2 útils
- 5 dormitoris
- 2 Banys
- Parcel·la 76 m2
- Terrassa
- Segona mà/A reformar
- Armaris encastats
- Traster
- Any de construcció 1988
Edifici
- Sense ascensor
- Certificació energètica E : (185 kWh/m2 any)